Proponowana usługa
Bankofon skierowana jest do wszystkich Klientów indywidualnych, rolników, firm i instytucji,
posiadających rachunki w Banku Spółdzielczym Sokoły.
Usługa umożliwia szybki i łatwy dostęp do informacji o rachunku. Aby skorzystać z Bankofonu potrzebny jest tylko telefon z możliwością wybierania tonowego,
znajomość swojego numeru modulo i PIN (dla uproszczenia i wygody korzystania wprowadzono skrócone numery identyfikujące poszczególne rachunki klienta).
Bankofon umożliwia
- sprawdzenie stanu rachunku
- wykonywanie zleceń z rachunku zdefiniowanych przez pracownika banku zgodnie z dyspozycją klienta
- uzyskanie informacji o ostatnich operacjach na rachunku
- uzyskanie aktualnych informacji o dostępnych w banku usługach
- zastrzeżenie karty bankomatowej lokalnej
Zasada działa
Dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem księgowym, Bankofon umożliwia Państwu dostęp do rachunków bez konieczności kontaktowania się
z pracownikiem Banku. Odpowiednią informację uzyskają Państwo, wybierając określoną kombinację cyfr na klawiaturze telefonu
zgodnie z podpowiedziami automatycznego lektora.
Uwaga techniczna
Informacje udzielane przez Bankofon dostępne są z telefonu działającego w systemie tonowym lub telefonu komórkowego.
Jak sprawdzić, czy aparat pracuje w trybie tonowym?
Wybierz na klawiaturze telefonu 5 - jeżeli:
- usłyszysz jeden dźwięk, to znaczy, że Twój aparat wybiera tonowo i możesz korzystać z Bankofonu,
- usłyszysz 5 dźwięków, to znaczy, że aparat wybiera impulsowo. Poszukaj na obudowie telefonu przełącznika T/P (lub Tone/Pulse)
i przełącz na T (Tone).
Jak skorzystać z Bankofonu ...
- ...należy wybrać numer telefonu udostępniony przez Bank,
- po uzyskani połączenia, automatyczny lektor poprosi o wprowadzenie numeru Klienta oraz kodu PIN,
- gdy obydwa numery będą wprowadzone prawidłowo, usłyszą Państwo listę usług dostępnych w serwisie.
Wybierając odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu będzie można skorzystać z poszczególnych opcji:
1. stan rachunków,
2. lista rachunków,
3. informacje o usługach dostępnych w Banku,
4. tabela kursów walut,
5. historia operacji,
6. karty bankomatowe,
7. realizacja zleceń,
8. zmiana hasła dostępu.
W trakcie połączenia nie trzeba czekać do końca czytania listy usług - można w dowolnym momencie wybrać odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu.
Numer Klienta i kod PIN są numerami poufnymi, znanymi wyłącznie posiadaczowi rachunku. Dla bezpieczeństwa informacji nie należy podawać tych numerów osobom niepowołanym.