menu
strona główna dane kontaktowe logowanie do systemu
 Aplikacja Nasz Bank - usługi BLIK


W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu.
Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.
W ramach usług BLIK w aplikacji Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.



BLIK - gdzie i jak korzystać?

Wypłaty z bankomatu bez karty
W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

Płatności w sklepie stacjonarnym
Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.



Jak aktywować usługi BLIK?

Aby korzystać z aplikacji Nasz Bank należy ją zainstalować na swoim telefonie (smartfonie) i aktywować postępując zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji.


1. Zaktualizuj aplikację Nasz Bank w sklepie Google Play dla systemu Android lub sklepie App Store dla systemu iOS



2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"


3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub uzywając cech biometrycznych i korzystaj z BLIKa

Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników!






Jak zainstalować aplikację


Aby korzystać z aplikacji Nasz Bank należy ją zainstalować na swoim telefonie (smartfonie), a następnie aktywować postępując zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji.
Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja stworzonona specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.






   Jak zainstalować i aktywować aplikację Nasz Bank
   Jak aktywować usługi BLIK - instrukacja.


Bank Spółdzielczy w Sokołach,  ul. Sikorskiego 12,  18-218 Sokoły
tel. 086 274 15 80,   fax 086 274 11 13
e-mail:   sekretariat@bssokoly.pl