menu
strona główna dane kontaktowe logowanie do systemu
 Aplikacja Nasz Bank


Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android oraz ze standardem App Store dla systemu iOS. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzonona specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.





Co zyskujesz ?

Pobierz aplikację, aby swobodnie i bezpiecznie,
korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych

Aplikacja Nasz Bank umożliwia:
  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych
  • dostęp do historii operacji
  • dostęp do informacji o kredytach i lokatach
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • płatność za zakupy kodem BLIK
  • wypłaty w bankomatach kodem BLIK
  • doładowanie telefonu komórkowego
  • wykonywanie szybkich przelewów z kodem QR
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną


Jak zacząć korzystać z aplikacji?


Aby korzystać z aplikacji Nasz Bank należy ją zainstalować na swoim telefonie (smartfonie), a następnie aktywować postępując zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji. Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja stworzonona specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.


1. Pobierz aplikację - wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank dla systemu Android lub AppStore i pobierz aplikację dla systemu iOS



2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie telefonu


3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę Ustawienia - Kanały dostępu i urządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

• podaj nazwę urządzenia
• wpisz otrzymany kod z SMS
• zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".



Jak posługiwać się aplikacją?

Skorzystaj ze wsparcia Banku Spółdzielczego w Sokołach, poznaj zalety aplikacji Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami. Zoabacz jak aktywować aplikację i usługi BLIK. Zapoznaj się z Polityką prywatności.

   Jak zainstalować i aktywować aplikację Nasz Bank
   Jak aktywować usługi BLIK - instrukacja.










Polityka prywatności

Polityka prywatności aplikacji mobilnej BS Sokoły
  1. Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Sokołach (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Sokołach z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.
  2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  3. NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
      • pamięci,
      • komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
      • informacji o lokalizacji,
      • aparatu fotograficznego,
      • danych kontaktów.
  5. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  6. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  7. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
  8. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.


Bank Spółdzielczy w Sokołach,  ul. Sikorskiego 12,  18-218 Sokoły
tel. 086 274 15 80,   fax 086 274 11 13
e-mail:   sekretariat@bssokoly.pl